Diensten

Management en secretarieel 

Alle taken die opgepakt moeten worden, pak ik graag aan. Hoe kleiner het kantoor, hoe breder het takenpakket vaak is. Van het in- en uitruimen van de vaatwasser, het ontvangen van bezoekers, het bellen van een loodgieter bij een lekkage tot het notuleren van de vergaderingen van de RvT. 

Samengevat kunnen deze taken door mij opgepakt worden: 

  • Complex agendabeheer 
  • Organiseren van vergaderingen, teamuitjes, evenementen en congressen
  • Agenda’s vergaderingen voorbereiden inclusief notuleren en uitwerken van notulen 
  • Ingekomen post verwerken
  • Uitgaande offertes versturen
  • CMR-beheer 
  • Bijhouden mailbox(en) 
  • Acties en deadlines bewaken 
  • Digitaal archief bijhouden en/of opzetten

Financieel en administratief

Ieder bedrijf is wettelijk gezien verplicht om een goede financiële administratie bij te houden. De ene ondernemer vindt het leuk om dit zelf bij te houden; een andere ondernemer ervaart er iedere maand weer stress van. Ondernemers help ik graag door de basistaken die moeten gebeuren op te pakken, zodat je als ondersteuner altijd kan sturen op basis van actuele cijfers in plaats van achteraf horen hoe je het hebt gedaan.

Samengevat kunnen deze taken door mij opgepakt worden: 

  • Het verwerken van inkoopfacturen
  • Het opstellen en versturen van verkoopfacturen 
  • Betalingen klaarzetten
  • Kas en kasboek bijhouden 
  • Debiteurenbeheer met betrekking tot openstaande debiteuren 
  • Het indienen van de btw-aangifte
  • Het voorbereiden van werkzaamheden voor de jaarrekening, IB- en VPB-aangifte  

Wat anderen over mij zeggen