Referenties

Marleen heeft onze afdelingssecretaresse tijdens haar zwangerschapsverlof vervangen. Zij maakte zich de werkwijze en systemen snel eigen, en heeft ook waardevolle aanbevelingen gedaan. Haar uitgebreide ervaring bij verschillende organisaties is echte een meerwaarde. Wat verder opvalt aan Marleen is haar punctualiteit en het mee vooruit denken. Ze attendeert je tijdig op zaken die komen, gaan. De samenwerking met collega’s verliep verder heel prettig. Wanneer wij weer een invalkracht nodig hebben, weten we haar te vinden!
Jeroen Krijgsman

Manager, Overwater Grondbeleid en Adviesbureau, Strijen

Ik heb Marleen leren kennen als een hardwerkende, positief ingestelde, eerlijke, betrouwbare en zeer capabele medewerker met hart voor de zaak. Marleen heeft flinke stappen gemaakt om de administratie efficiënter in te richten. Aangezien ze zelf ook ondernemer is, weet ze wat er nodig is om vooruitgang te boeken en kan ze goed prioriteiten stellen. Ik kan Marleen dan ook van harte aanbevelen. 
Christian de Kok

Eigenaar, eKo notaris, Zwijndrecht

Tijdens de zwangerschapsverlofperiode van één van onze collega’s, is Marleen ingevallen als office-manager. Marleen was snel ingewerkt en maakte al snel onderdeel uit van de organisatie. Als spin in het web, heeft ze allerlei werkzaamheden op een prettige, punctuele en zelfstandige wijze uitgevoerd.
Anja Nobel-Ros

HRM directeur, RoosRos Architecten, Oud-Beijerland

Voor een tijdelijke vacature als directiesecretaresse hebben we in Marleen uitstekende vervanging gevonden. Ze had zich snel ingewerkt en ging zelfstandig aan de slag. Ze was niet van haar stuk te brengen ondanks de extra drukte door opening van nieuwe filialen in die periode. We hebben haar inzet gewaardeerd en vonden het jammer dat ze ons ging verlaten. Gelukkig konden we haar begin 2015 terugvragen voor de functie marketingcoördinator. Ook in deze functie is ze de spin in het web en regelt het werk tot in de puntjes. Spijtig genoeg moeten we afscheid nemen in verband met bedrijfsomstandigheden. Ik kan Marleen aanbevelen als een hardwerkende, accurate en dienstbare medewerkster en heb zelf ervaren hoe zij je, als directeur, de zorg uit handen kan nemen.
Jan Roukens

CEO, College Style, Ridderkerk

De inzet van Marleen bij Arbeidskundig Expertisecentrum ADXpert (adxpert.nl) is ons erg goed bevallen. Van zowel collega’s als van opdrachtgevers ontving ik feedback als: ‘professionele kracht’, ‘snel onderdeel van het team’ en ‘geruisloze overdracht’. Als ADXpert weer een periode een interimmer of tijdelijk kracht nodig heeft neem ik direct contact op met Marleen!

Cees Willem Dam

Arbeidsdeskundige, Arbeidskundig Expertisecentrum ADXper, Ridderkerk

Het afgelopen jaar heb ik samengewerkt met Marleen. Wij als creatieve studio, zij als Marketing Coördinator bij College Style, waarbij ze de gezamenlijke marketingplanning en activiteiten beheerde en bewaakte. Informerend, controlerend en consequent, maar ook flexibel als het moest. Managen zoals het hoort. Het heeft ons als organisatie veel rust en overzicht gegeven wat de kwaliteit van het werk ten goede kwam.
Wilco van der Steeg

Eigenaar, No.3 design & more, Nunspeet

Marleen heeft, helaas, niet zo lang voor ons kantoor gewerkt. In die tijd heeft ze wel laten zien een heel waardevolle bijdrage te kunnen leveren. Een proactieve werkwijze, gepaard met ‘common sense’, heeft onze organisatie, maar vooral mij, ontlast. Marleen heeft als eigenschappen een groot organisatievermogen, rust en humor.
Marius Gerrits

Arbiter, Gerrits Accountants, Rotterdam